Ogłoszenie: referent w Dziale Aparatury Medycznej

 

Dział Aparatury Medycznej

Nazwa stanowiska:

Referent

Miejsce wykonywania pracy:

Przemyśl, ul. Monte Cassino 18


 

Krótki opis zadań na stanowisku:

  • Przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń i zleceń serwisowych związanych z aparaturą medyczną;
  • Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z serwisami aparatury medycznej;
  • Gromadzenie, segregowanie, rozliczanie i archiwizacja dokumentacji związanej z aparaturą medyczną;
  • przygotowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia napraw serwisowych, zakupów, darowizny sprzętu i aparatury medycznej oraz administrowania aparaturą medyczną,
  • Prowadzenie ewidencji aparatury medycznej,
  • Pomoc we wprowadzeniu elektronicznej ewidencji aparatury medycznej,
  • Pomoc w przygotowaniu umów serwisowych z firmami zewnętrznymi oraz monitorowanie terminów obowiązujących tych umów,
  • Ewidencja wniosków na przeglądy okresowe oraz naprawę sprzętu i aparatury medycznej,
  • Kontrola utrzymania terminów wykonania przeglądów okresowych, zakupu nowego sprzętu,
  • Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie przeglądów urządzeń i aparatury medycznej.
  • Współpraca z komórkami Szpitala w zakresie realizacji napraw i przeglądów aparatury medycznej.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i systematyczność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Wysoka kultura osobista oraz zaangażowanie;
  • Komunikatywność;
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w stałych godzinach;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Informacje dodatkowe:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji CV z informacjami zgodnymi z art. 221 kodeksu pracy na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.